There is no other place

Hade en jätterolig kväll igår :) Drog till Jonas efter middagen och han, jag & William drog till Vilma som bor brevid :) Vi förade där med trevliga människor och vid halv 11 drog vi hem till Ivar i min klass. Det var mycketfolk och jättekult och vi tog en taxi hem till mig vid halv 4. Idag hade jag och William en classic bakisdag, vi låg i sängen och kollade på tv heeela dagen. När W taggade hem efter middagen drog jag till Madde och hade myskväll på hennes balkong igen! Vi drack lite bertz och hade massa tjejsnack för hon åker till Thailand i 2,5 vecka på tisdag :( Nu ska jag i allafall sova! Natti<3
 

Jag, William, Benedetta & Jonas

Haha Vilma och snygga jag i en riktig Mexikohatt xD
Målade en av Williams naglar idag :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0