Mot Skåne!

Hej och förlåt för dålig uppdatering igen... I Tisdags hade jag lite party hos mig på kvällen :) Kom massa trevligt folk och vi körde massa spel och lekar osv. Kl 5 hade alla förutom William, Max & Jonte gått, så då satt vi och tryckte i oss chips & popcorn, och hade ålderskrisprat lol. Mycket trevlig kväll i allafall!
Igår var det grillkväll hos Elin i Älta med grabbarna (+ Elin ofc)! Mötte först upp Max & Marcus och gick och köpte massa korv, chips, öl osv :)) Hemma hos Elin var det i allafall grillning, beerpong, cheescake och massa trevligt. Och vi gick även ner till Ältasjön och tog ett kvällsdopp! Jag och William tog en taxi hem vid 2 eftersom att vi skulle upp tidigt imorse.
Nu (och sedan 4 timmar tillbaka) sitter jag & William på tåget med min familia påväg till farmor och farfar i Skåne. Vi ska sova där två nätter, och på lördag åker vi över till Köpenhamn och går på Tivoli och övernattar även där (på samma hotell där jag och William var på i maj :D). Så jag och William ska ut på kvällen wiiee taggad, älskar verkligen Köpenhamn<3 Och ska bli så himla mysigt att hinna umgås lite med farmor och farfar också :))
Vet inte om jag komer blogga något mer, men kommer i allafall hem på söndag. Ta hand om er, puss!
 
Tisdagskvällens haff, standard i E-town
 
Assar snygg hemma hos mig
Jonas, Jonte & Assar glada
Axel, Marcus, Max, Elin & Felix vid grillen
Nu fungerar inte internet längre så lägger upp fler bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0