Lördag 7 juli

Igår var min sista dag på jobbet! Jätteskönt men samtidigt jättetråkigt :( Det var verkligen jobbigt att säga hejdå till alla barnen, började gråta när jag sa hejdå till William.. Han började verkligen kännas som min egna lillebror.. Personalen hade i allafall ordnat en jättegod avskedsfika och vi fick varsitt presentkort på SF & ett jättebra intyg (rekomendationsbrev till framtida jobb) osv! Kommer verkligen sakna alla så mycket :(
Igårkväll var jag i allafall på bio med min kärlek. Vi såg Snow white and the huntsmen och den var asbra och sjukt bra gjord! Vi sov själva hos William och satt ute och mös på balkongen tills kl 3 :) Idag blev jag upphämtad av mami och lillesyrran och vi åkte till Globen för shopping! Jag fixade mina gelenaglar och köpte bl.a ett par nya Tigerjeans, min första freebra, böcker till i sommar och lite sånt :) Träffade även Fredde ett tag vilket var trevligt! 
 
Kommer sakna alla så mycket :(
Jag och William ligger och myser mehe
Gårdagens outfit på jobbet lol
William och Elias bebisar<3
Min favvomiddag igår mehe :)
Färgade även håret svart igår.. Haha ne men lol, visar bild sen..
Myskväll med Maddi i torsdags<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0