Live like there's no tomorrow

Igår efter lunch åkte jag först med Madde på ett snabbt ärende. Sen åkte vi till Gamla stan och mötte upp Elvis som är i Stockholm nu! Vi köpte glass och satte oss vid vattnet i strålande sol! Jag hade dessutom jeans på mig så höll på att dö av värmen, tur att jag hade magtröja mehe.. Det var i allafall jättemysigt :) Igårkväll gick jag först till IP och träffade Jonte, Max, Felix, Elin & Joshua. Vi spelade fotboll ett tag och sen mötte vi upp William och gick hem till Max och satte oss på hans nya snygga altan! Vi drack lite öl och myste, och vid midnatt åkte jag, William & Max hem till Micko och krökade lite där. Vi körde beerpong och hade det trevligt men vid 3 höll jag på att somna i soffan så då gick vi hem. Idag har jag och William umgåtts lite med hans älskade mormor och hennes vän, supertrevligt! 
 
Fjortisbild med gårdagens outfit mehe :)
Haha Elvis & Maddi
Rövning igår hoho
Max har en norsk 1-litersöl, party
Max tog en sittpause
Min snygga älskling hahhaha
När Micko och grabbarna blev hungriga vid typ 2 drog dom till Donken, så jag, William & Max fick vara kvar själva i hans lägenhet. Vi gjorde nattmackor, och vad gör man inte när det inte finns Nutella? Chokladsås var fan minst lika gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0