Lisö

Hej fina läsare, lite update sedan jag senast skrev. I måndags hade jag och grabbarna möte hemma hos mig och planerade (skrev inköpslista osv) inför Jontes landställe. Även Joshua kom över och så övergick mötet till lite bärs och spel istället mehe :) I tisdags åkte vi ut till Jontes land - jag, William, Felix, Jonte & Max! 3e sommaren i rad jag är där! Vi var bara där i 2 nätter (3 dagar) men hade sjukt kul!! Igår var vi även tvugna att ta bilen in till Nynäshamn för att hitta en navelpiercing till mig eftersom att jag tappade kulan till min mehe. Finns kanske inte så mycket annat att säga men hade skitkul i allafall. Har inte skrattat så mycket på länge,  fan vad jag älskar dom grabbarna alltså<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0