How much one heart can take

Dålig uppdatering som vanligt, sorri :( I lördags var jag i allafall på bio med min kärlek på kvällen. Vi skulle se Snow white and the Huntsman, men när vi kom dit var det slutsålt så vi gick på Hungergames igen, hehe.... Så sjukt bra film tycker jag, och lika bra andra gången :) Sov hos William. På söndagen åkte vi med hans familj till Heron City för lite shopping och bio. Vi såg Ice Age 4 som var jättebra :D De 2 första Ice Age filmerna är ju två av mina favoritfilmer! Söndagskvällen tillbringades med alla grabbar hos Bobby framför matchen. Höll dock på Italien.. Idag har jag jobbat, som vanligt jobbigt men jättekul! Nu är det bara 4 dagar kvar :D Nu ska jag och mami se Criminal minds, puss!
 
Jag och en sovande Lester idag på vilan, så mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0