Favorit i repris - Copenhagen

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men ni är väl vana vid det här laget mehe... Åkte ju i allafall till Skåne i torsdags med William & min familj. Vi bodde hos min farmor och farfar och hade det så trevligt! Vi spelade pingis, tennis, kort, spel, tittade film, åt gott osv. På fredagen var jag och William i Helsingborg hela dagen och shoppade, åt lunch och sånt mysigt. På lördagen tog vi tåget över till Köpenhamn, fyfan vad jag älskar den staden. Vi bodde dessutom på samma hotell som förra gången, First Hotell, rekommenderar :) Efter några timmar på mitt älskade älskade Abercrombie & Fitch (visar shoppingen sen) gick vi på Tivoli. Vid 1 bestämde vi oss för att gå ut i Kph (igen) och vi hann med 3 uteställen. Först Hard Rock, sen någon Irish Pub typ.. och till sist någon liten "klubb" vid namn Miami. Väldigt rolig kväll (natt) med min kärlek i allafall :) 
Igår satt vi på ett tåg hem i 6,5 timma och sen sov jag hos William. Idag har jag tvättat (för första gången själv) eftersom pappa är kvar i Skåne och mami är på landet. Jag och Max tog även en prommis till Tallis och mötte Adrian och hans vänner ett tag :) Ikväll ska jag och grabbarna ha planeringsmöte hemma hos mig eftersom att vi åker till Jontes land imorgon, waaa!! Hörs kanske senare, annars imorgon! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0