You might not understand me yet

Åkte ifrån William imorse och stressade som fan till skolan för att se en lapp på klassrumsdörren att min lärare var sjuk, loool blev så jävla arg <//3 Jag hade egentligen tänkt skita i den lektionen i allafall för att käka frukost/lunch i stan med min kärlek ist, men sa att jag var tvungen att gå till skolan... och så var det inte lektion :@@@@ Hade i allafall musikteoriprov efter det som jag tror gick helt okej! Nu har jag ännu en lektion där jag redan har gjort klrat uppsatsen vi ska skriva haha så lallar i bibblan... Kan inte gå hem heller för slutar halv 5 idag -.-' Skriver sen, puss!



Tog någon random bild från facebook. Här är en på mig och min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0