You are my motivation

Gick som sagt i skolan tills halv 5 idag. Ganska seg dag, vi fick dock tillbaka våra musikteoriprov och jag fick mvg wee :)) Har bara chillat sen jag kom hem och ska snart käka middag tror jag. Blir i allafall bara mys hemma själv ikväll, puss så länge!
En bild på de 3 presenterna jag fick av William på min födeldedag. Cencurerade texten på bilden för den vill jag ha för mig själv mehe, mer personligt. Blev så himla glad för de i allafall! Ringen är från Guldfynd by Kenza och jag hade tittat på just den innan, och utan att William visste det så fick jag just den :)) Klockan är så sjukt fin (har dock fortfarande inte gått till affären för att förkorta "bandet" eller var man säger..måste fixas!!) och "teckningen" gör allt mer personligt, helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0