Welcome 2012!

Första inlägget iår! Jag hade världens bästa nyårsafton igår först hos Max och sen hos finaste Simone med massa trevligt folk! Hade också världens mysigaste 12-slag och nyårskyss i Rålis vid vattnet och miljarders fyrverkerier! Ett av mina nyårslöften är att jag ska ha min drömkropp den första juni, men det första jag åt år 2012 blev en skål med chips och en skål med ostbågar hos Simone. Och första måltiden blev inatt på Donken med alla fina vänner, har inte skrattat så mycket på länge! Jag och William tog en taxi (vi fick tag på en!!) hem till honom vid 3.
Idag har vi lökat heeela dagen, kollat på film och bara myst. Nu är jag hemma och ska käka middag och ikväll får vi se vad som händer.
Hoppas alla hade ett grymt avslut på 2011 och start på 2012, för det hade jag. Ser fram emot det här året såå mycket och vet att det kommer bli alldeles underbart. Massa pussar!
Bild från förra veckan i en tröja jag fick av mami i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0