Want to wake up from this nightmare

Tänkte bara skriva och säga att det blir en bloggpause från och med nu. Mår väldigt dåligt så har ingen ork att tänka på bloggen.. Har inte känt hunger sen i fredags, åt inget på hela dagen igår men fick pressa i mig en cheeseburgare och lite pommes igårkväll för att inte svimma. Har faktiskt till och med svårt att andas, skakar konstant och har ont i hela jävla kroppen. Går runt med gråten i halsen dygnet runt så kan inte riktigt prata än. Trodde att den värsta smärtan var igår, men det blir bara värre för varje sekund. Min enda livskraft och mitt enda ork jag har kvar är väntan på att något ska hända. Får se hur länge jag orkar med detta. Det går knappt att beskriva. Vet inte när eller om jag kommer börja blogga igen alls. Ta hand om er iallafall<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går över det kan jag lova dig ! Allt känns meningslöst men sysselsätt dig och ha Folk runt omkring dig hela tiden så ska du se att det iaf känns lättare att andas och även att äta. Gråt och tillåt dig att få känna att det gör ont snart kommer de inte göra lika ont.

2012-01-22 @ 14:10:27
URL: http://Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0