Tråkig lista

Favorit…


Plagg: Måste nog säga mina Levis Curve jeans, you gotta love'em.

Låt: Byter som sagt favoritlåt minst en gång i veckan, men just nu kanske det är Tröjan du hatar.

Fik: Hmm, måste nog säga klassikerna 60s, Espresso House, Waynes osv.

Klubb: trolol..

Artist/band: Flera 1000, haha ne men allt från Skrillex, Deadmau5, Avicii, Pretty Lights till Håkan, Bon Iver, Sebastian Wijk, Benjamin Francis Leftwich osv osv.

Man: William

Kvinna: Mamma

Djur: Hund och silkesapor <3

Kärlek är: Det finaste och sköraste som finns. Det finns inget bättre än att bli älskad av den man älskar.

Inredning: Hmm, allt från färger, belysning, material...

Jag hatar: Det finns många saker jag hatar... Grädde, spindlar, badhusgolv, tilllagade grönsaker/frukter (kokade, grillade, stekta osv), mörker, ensamhet and the list goes on mehe..

Jag älskar: Min familj, mina vänner, min pojkvän.

Jag brinner för: Hmm, svårt att säga.. Kommer inte på något för tillfället faktiskt.

Jag kan dö för: Dom jag älskar, helt ärligt.

Jag trodde aldrig: Att jag skulle vara där jag är idag. Trodde nog aldrig att jag skulle bli såhär kär, och speciellt inte i William som jag har känt ganska länge..

Jag vill tro: Önskar att jag kunde tro på och ta emot de komplimanger jag får.

Jag hoppas: Att jag får vara så lycklig som jag är nu resten av mitt liv.


Bästa…


Ligget: Haha lol.. William <3
Festivalen: Jag har faktiskt inte varit på festival än!! Ville verkligen till P&L, Emmaboda, Siesta osv förra året men det blev aldrig av. Måste åka i år. 
Bilden: Hmm, har många fina bilder från Egypten, Tobago, USA och från andra resor.

Tidningsomslaget: Haha cp frågor....

Skivan: Har nog inte köpt en skiva sen Hits for Kidz 78/Absolut summer 154 typ......
Lägenheten: Williams i Hammarby Sjöstad.
Julen: Min senaste julafton var väldigt lyckad enligt mig.
Sommaren: Sommaren 2011 (senaste) fast vet att denna kommer bli minst lika underbar.

Hösten: Nu i höstas eller året innan det.

Resan: Måste nog säga Egypten, eftersom att jag fick uppleva det med William. Annars är det nog fortfarande Tobago, obeskrivligt land det där...

När jag var 16 ville jag: Hitta någon att ge min kärlek till tror jag..

När jag var 20 hade jag precis: ...

När jag var 10 fick jag: Minns inget speciellt från just då..

När jag var 25 åkte jag: -

När jag var 30 ville jag: Y U ASKING THIS??? Nemen jag hoppas att jag är gift och kanske har skaffat barn då. Men först kommer det ett bra jobb som jag brinner för.
Jag kommer aldrig:
Ge upp mina drömmar, även om jag inte är så säker på vad som är mina drömmar för tillfället..
Jag kommer alltid: Vara beroende av kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0