TGIF

Pretty chill dag i skolan idag. Skulle på begravning till en bekant/gammal vän (som jag skrev om tidigare i december) men kände mig ganska ovälkommen osv så gick aldrig. Efter skolan gick jag ist på stan själv lite. Lämnade tillbaka en kameraväska (eftersom att jag fick 2 i julklapp) och fick med mig lösnaglar som jag ska sätta på snart :) Jag köper dock alltid "korta" lösnaglar, för tycker att det är så osmidigt med jättelånga naglar - smsa, skriva på datan, spela piano, skriva med en penna, sätta på sig tighta jeans osvosv... Efter det åkte jag i allafall hem till min älskling och hann mysa i någon timma. Kom nyss hem och ska käka middag och ikväll blir det lite chillpartajj :))) Pussi
Tänkte bara visa en av mina ear-cuffs jag hade på mig idag. Den har två "cliffs" där uppe, h1pst3r
(Och nej, jag hade inte på mig den tröjan i skolan haha. Jag kan kan ju inte vara ensam om att byta om till pappas stora t-shirt och mjukisar/tights så fort jag kommer hem? Det är ju höjdpunkten på dagen, halååå?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0