Over my dead body

Har gjort klart matten nu, "bara" svenskan kvar... Har slutinlämning på tisdag, skriver en essä om Francesco Petrarcas kärleksliv, valet mellan Gud och Laura... trolol så jävla kul!!!!!
Imorgon kväll ska jag i allafall på Galapremiär av filmen Järnladyn med Meryl Streep, som har allmän premiär på fredag. Ska dit själv med mami, kommer bli supermys! Röda mattan, kändisar, gratis snacks och säkert en bra film! Skönt att få en pause från plugget i allafall... Senaste premiären jag var på var filmen Jag saknar dig, och då satt jag brevid ph-Cimon hela filmen, han grät nästan lika mycket som mig mehe!
Hehe jättekonstig bild men ville bara tipsa om världens skönaste mystofflor som jag köpte för några veckor sen. Såååå himla mjuka och varma och söta med bollar på sidorna :))) Från Åhléns, 199 kr. Värt köp! Tack för tipset Maddis :D Glider runt i dom här hemma konstant nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Madde

De är helt underbara! Har nästan övervägt att gå

Med mina till skolan, hehe

2012-01-31 @ 13:14:45
URL: http://madifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0