Make you feel my love

Var ute på promenix på kvällen för att rensa tankarna för att kunna skriva klart min uppsats på engelska om fördomar... Är inte särskilt nöjd med den men har verkligen inte haft någon ork att anstränga mig på lovet..
Imorgon börjar i allafall skolan igen, är riktigt otaggad. Skulle nästan döda någon för att få en vecka till... menmen! Jag måste egentligen sova kl 23 för att få mina 8 timmars sömn men ligger redan i sängen för kan tänka mig att det kommer ta några timmar innan jag somnar.. Har vänt helt på dygnet på lovet, och igår somnade jag och William vid strax innan 4... Är inte trött alls nu -.-.-.-.- Jaja, hoppas alla har haft ett grymt lov och att ni är utvilade och fräscha :)) natti
Hittade bilder från min systemkamera som jag inte hade sett innan.. Här är en bild på mitt och Williams hotellrum på Hilton i Egypten i höstas. Saknar det så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0