Let the moment shine

Igår blev det som sagt mysikvälli hos min kärlek. Vi tittade på Gladiatorerna och sen filmen Flightplan (som dock båda hade sett tidigare) men den är ju så jävla bra! Sen inatt låg vi uppe och såg Dear John som gick på tv eftersom att vi (inte ens jag) hade sett den tidigare. Fy vilken bra/hemsk film. Har inte gråtit så mycket på länge, nästan från början till slut...
Idag hämtade mami i allafall mig hos William och påvägen hem åkte vi förbi Globen för lite shopping. Fick med mig en stickad tröja, en långärmad tröja och lite smink. Nu är jag hemma och ska skita fullständigt i allt plugg jag borde göra och njuta av min sista dag på lovet. Ligger nerbäddad i sängen med godis och ska se på filmer och serier hela dagen har jag bestämt mig för. Hörs sen, puss!
Två bilder på mig och William från Yasuragi i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0