Lång text om ingenting som ingen orkar läsa :)))

Förlåt för dålig bloggning, men jag försöker ta vara på tiden så gott det går sista dagarna på detta underbara lov.
Onsdag: Jag och min kärlek åkte åt till det japanska spaet Yasuragi. Mami kände ägaren så vi lyckades få en svit (!!!) och vi hade ett helt perfekt och underbart dygn. Vi badade i varma källor, tog massage, badade inomhus, åt frukt mehe osv och på kvällen drack och käkade vi massa gott och sov i den skönaste sängen ever.
Torsdag: Vi åkte hem från paradiset vid lunch, och det första vi gjorde var ofc en lunch på donken! Eftermiddagen tillbringades med plugget hemma hos William, käkade även middag där.
Gårkvällen spenderades först med myskväll hos min Madde, vi hade girltalk och kollade på en söt/töntig film osv. Vid midnatt åkte jag hem för att duscha och byta om och sen mötte jag upp William, Max och Jonte för att gå hem till mig och titta på hockeyfinalen, som vi såklart vann!!! Somnade vid 6 och idag vaknade vi vid 13...
Idag åkte jag in till Söder för att fika med mina favvotjejer Bea och Madi, supermys! Nu har jag precis kommit hem och ska plugga innan det blir middag och senare chillkrök. Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0