Järnladyn

Filmen var jättebra! Såg först trailern hemma och förstod ingenting... Och jag håller kvar vid att det var en riktig vuxenfilm, men den var skitbra enligt mig i allafall :) Meryl Streep var så galet bra!! Typ det som gjorde hela filmen mehe. Det var i allafall röda mattan, maassa smaskiga kändisar, gratis snack (det fanns vin, ost, kex osv så jag och mami gick till Pressbyrån och köpte massa godis, popcorn och chips mehe) och goodiebags på platserna!
Lite av det som låg i goodie-bagen! Fick bl.a en bodybutter från The Body Shop med lukten choklad, om den luktar som det smakar är det helt mitt i prick för min del meheee. Fick även massa tvålar, 2 perfymer, en showercream och lite godis mehe.
Sliten bild atm.. Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det sängen. Natti på er<3

Kommentarer
Postat av: Hanna Klintberg

go blogg!

2012-01-31 @ 20:35:32
URL: http://www.nattstad.se/hannaklintberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0