It's called love

Idag har jag och min älskling 9 månader, grattis till oss! Vi åkte in till stan och gjorde ett ärende och sen åkte vi till Naturhistoriska och kollade på Seamonsters 3D på Cosmonova, så hilma coolt! Efter det åkte jag förbi min mami och hämtade min Canada Goose-jacka som äntligen hade kommit. Hade kanske lite för höga förväntningar men den är väldigt snygg ändå. Nu har jag precis käkat tacos till middag och ikväll blir det myskväll hos min kärlek.
Nu är det en vecka kvar på detta underbara lov så ska försöka ta vara på tiden. Har dock 3 uppsatser och 1 prov att göra under lovet och har inte börjat på något av dom, smaaaaart Cissan! Jaja, skriver senare! Pussi
Swag bild på mig i en av Williams snapbacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0