If it's what you want, it's worth it all.

VI hade ju som sagt simning på gympan imorse, 1 km och det var så skönt. Efter det hade vi över 2,5 timma till nästa lektion, så det blev självklart lunch på donken osv. Bara det att när vi sen kommer till skolan visade det sig att vi inte skulle ha den lektionen (vilket var våran sista) så vi hade egentligen åkt till skolan i onödan.. Men då tog jag ist tummen ur röven och gjorde klart min kanon"låt" i skolan, med text och allt alltså. Underbart att ha det gjort (lite försenat dock hehe)! Kom hem för typ 2 timmar sen och belönade mig själv med att se ett avsnitt att PH som vanligt mehe.. Sen har jag försökt skriva min naturkunskapsuppsats men den är så konstig så fattar typ inte :((((
Jaja, idag är det onsdag och det innebär sova med min kärlek så han kommer hit snart! Vi ska bara mysa, kolla GG, The mentalist osv så kommer nog inte blogga ikväll. Isf önskar jag er en fin onsdagskväll :)
Bild på oss två från min födelsedag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0