Here we go.

Igår blev det lite fekke hemma hos Max med trevligt folk! Jag och William sov hos mig efter eftersom att Max bor 1 min ifrån mig, skönt! Nu kom jag precis hem från min första träning själv på Eriksdalsbadet! Gick super, tog typ 20 min för mig att gå till tuben sen haha. Var (är) helt slut...
Har ju nyårslöfte att ha min drömkropp (ingenting att klaga på.) den 1 juni, så ska försöka träna 2-3 gånger i veckan. Ska vara så sexig i sommar så att folk blir kåta när jag går förbi, meheeee. Vill verkligen inte bli pinnsmal, eller muskelknutte för den delen. Vill bara bli av med lite onödigt fett på magen och benen främst. Köpte gymkort på Eriksdals idag :) Frågan är bara hur det kommer gå med sötsakerna... Käkar väldigt mycket godis dagligen (i skolan och hemma till plugget) och är världens sucker för chips. Och sen när jag tränar tänker jag alltid att jag är "värd" att käka massa skit som belöning, så då blir det på +-0... men JAG SKA KLARA DET.

Kommentarer
Postat av: annush

eh, du har redan sjuuukt snygg kropp? :o

2012-01-30 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0