Happy to be here, happy to know you

Hade lite kaos i mitt liv igår så slutade med att jag åkte hem till min kärlek och sov där. Ville få lite pussar vilket var precis det jag behövde. Därmed ingen uppdatering :) Idag var i allafall en väldans lång dag i skolan. Fick 2 poäng från mvg på senaste matte c provet, det händer mig hela jävla tiden!! Men han sa i allafall att jag har goda förutsättningar för mvg i slutbetyg i vår om jag fortsätter såhär.
Efter skolan åkte jag till söder för en "plugg"fika med William. Han hjälpte mig att skriva en text till min kanon-låt i skolan, den blev awesome haha. Nu är jag hemma och ska nog snart käka middag och sen hade jag verkligen behövt en myskväll med serier men måste verkligen komma igång med plugget.... Skriver senare! Pussi
Gammal bild på mig och phurri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0