Busy girl.

Idag: Pluuugggg (matte + svenska), gymmade på förmiddagen.
Måndag: Hem och plugga efter skolan och sedan Galapremiär (bio) på kvällen.
Tisdag: Sitta kvar i skolan och plugga ca 1 timma. Sedan till Farsta för att fixa mina gelenaglar!
Onsdag: Gymma/mattestugan (får se hur det blir) efter skolan. Sova med William på kvällen.
Torsdag: 10 månader med min kärlek, middag ute. (Gymma efter skolan om jag inte gör det på onsdagen).
Fredag: Gymma efter skolan. Party @ Vergari's på kvällen.
Lördag&Söndag: Plugga, gymma, mysa osv.
Vet inte om jag är cp men jag älskar verkligen att vara upptagen och ha massa att göra. Veckan går så mycket snabbare om man hela tiden vet vad man ska göra. Älskar att planera, det bästa som finns! Får typ panik om jag inte vet vad jag ska göra på hela veckan/helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0