Work that swag

Sjuk idag igen så var bara i skolan efter lunchen. Slutade halv 4 och sen dess har jag bara varit hemma och kollat VP i sängen mehe, har ju sett klart alla PHN :( Känner mig ännu sämre nu än igår och imorse, har svinont i halsen, är jätteförkyld, känner mig febrig och har migrän som har legat och lurat i 3 dagar nu... Orkar verkligen inte med det här, så sjukt tråkigt att vara sjuk. Dessutom har jag äckligt mycket plugg nästa vecka så har inte tid att vara sjuk! Usch och fy och blä :(
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, någon gång innan jag dör ska jag ha klädstilen som på bilden ovan(typ). Snapbacks, sneakers, baseballjackets, hoodies, stora sweatpants osv osv osv. Tänker på det varenda jävla dag, vill vara tjejen i Sverige med mest swag, kommer passa så jävla bra haha! Går ju inte riktigt ihop med min skola ha-ha men i framtiden så jävlar! Den dagen börjar jag dansa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0