Light up the dark baby

Kände mig ganska krasslig igår när jag kom hem från skolan. Så på kvällen när jag skulle till William fick jag skjuts dit och käkade middag där. Efter middagen mådde jag bara sämre och sämre. Så vid typ 8-9 däckade jag i sängen i drygt en timma och mådde bara sämre efter det. Så vi kunde inte ta oss ut till Spånga till Marri, sjukt trist... Vi var i allafall hemma och kollade film hela kvällen. Idag känner jag mig bättre, ingen feber i allafall men fortfarande jätteförkyld och halsen... Nu har jag precis kommit hem och ska ligga i sängen idag tänkte jag. Ikväll får vi se vad som händer, beror på om jag mår bättre då eller inte! Hörs senare, puss!
Konstig fjorisbild från förra helgen mehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0