Långt och tråkigt inlägg :))

Det är verkligen awesome att utnyttja päronen till plugget. Jag har turen att ha en mami som är väääldans insatt i samhälle, ekonomi, politik osv. Hon har dessutom varit musiklärare, dirigent, kompositör osv tidigare i livet så får alltid hjälp med musikteorin! Sen har jag ju en pappa som är världens nörd (och då menar jag verkligen att han kan allt) inom historia och matte, så där får jag hjälp på den delen! Som om inte det var nog så har jag en låtsas-mamma (pappas flickvän/sambo & min lillebrors mami) som är svenskalärare på gymnasiet. Hon rättar alltid mina uppsatser, hjälper mig med djupa analyser, ordval, metaforer, symboler osv osv. Alla tre är helt överväldigade i att dom vill hjälpa mig med plugget med hela tiden, så dom blir överlyckliga (lol) när jag frågar om hjälp osv. Så himla skönt och praktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0