Friluftsdag i Romme

Godkväll bloggen! Igår kom William till mig på kvällen och sov här, jättemys! Fick dock gå och lägga mig tidigt igår för imorse gick jag upp kl 4.45 för att åka till Romme med skolan! Det var så himla kult :D Bussen tar 3 timmar så påvägen dit tittade vi på min absoluta favoritfilm genom alla tider - Lejonkungen! Kunde inte bli bättre start på dagen mehe. Det var i allafall så sjukt kul att få åka lite skidor, även om jag ångrade lite att jag inte tog snowboarden ist...
Nu ligger jag nyduschad och nerbäddad i sängen redo att sova, jättelång dag imorgon :/ och ska gymma efter skolan. Men det är ju trots allt Alla hjärtans dag så på kvällen blir det middag och bio (och kanske sova?) med min kärlek, wiiii :)) Hörs imorgon, puss!
Fräsch tjej på bussen kl 6 imorse.
Åkte med Sarah, Edwin och Jocke hela eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0