Follow your dreams

Ligger för tillfället och drömmer mig bort på hemsidor som Apollo och Fritidsresor. Jag ska försöka kirra något sommarjobb i början av sommaren, antagligen på Junibacken, Åhléns eller något liknande. Men problemet är att nästan inga tar jobb under 1 månad, och jag vill jobba höögst 3 veckor. Annars slösar man ju liksom halva sommarlovet... Pengarna var tänkta att gå till P&L med massa trevliga kisar, men om jag fick välja så skulle jag nog hellre åka till typ Grekland, Rhodos, Mallorca, Cypern osv en vecka med t.ex William eller någon vän. Det är så sjukt underbart ju! Tror att jag skulle uppskatta och njuta av det mer än en festival.. Vet ändå inte hur jag skulle kunna bo i tält med insekter och utan dusch en vecka, hmm.. Att vara på solsemester är verkligen det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: din snela kompis från djur.nu

snuffff jag vill göra nåt kul med dig i sommar!! om du kör p&l så kör jag också för tusan!!!!! purriiizar

2012-02-07 @ 20:37:58
Postat av: cizzigirl

Jaaaa jag vill hitta på något med dig också! Men jag kommer inte ha råd med p&l (eller l&p som min mamma kallar det) om jag ska utomlands :(:( ska du sommarjobba?

2012-02-07 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0