Everything you'll ever be

Gårkvällen tillbringades hos Jonte med mina babes, mycket roligt, eller vad man nu ska kalla det höhö.. Jag sov iallafall med William hemma hos mig. Idag på dagen var vi först i Globen en snabbis med mami, köpte bara nya hörlurar (tappade mina förra älsklingar :(). Sen dess har jag vart hemma och försökt plugga, vilket inte går så bra.. Känner mig sjuk igen, halsen och förkyldningen är värre, och hade feber idag på dagen..
Ikväll är det i allafall först Kontoret och sen premiär av Big Brother, wäää taggad haha! Hörs senare :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ!!!!!! missar er och bb buhu ...

2012-02-20 @ 20:02:11
URL: http://hofmeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0