Do what makes you happy

Sorry för dålig uppdatering.. Gårkvällen spenderades iallafall med trevliga vänner hos mig, ytterst trevligt.  Idag var jag först på söder med William och "köpte" (fick) biobiljetter och käkade lunch. Sen åkte jag till staden för en lång och mysig fika med brudarna. Var även på staden en snabbis men allt hade typ stängt :( Helt underbart väder idag, jag har haft skinnjacka hela dagen :D Nu har jag precis kommit hem och väntar på middag mehe. Ikväll blir det bio, This means war. Har velat se den jättelänge, tror att den är jättebra :)) Hörs sen, pussiii
Två dräggiga bilder från igår hos mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt.....

2012-02-26 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0