At this moment

Har lite bloggtorka nu om dagarna, mehe. Eller har snarare inget att skriva om, förutom min vardag och det tycker ju alla är så himla skojj!!! Hade i allafall bara en lektion idag, som började 13.30. Så imorse var jag på utvecklingssamtal med (båda) päronen (lol) som gick super :D Är så duttiii hoho. Efter det åkte jag och gymmade en snabbis (orkade bara 45 min lol). Sen lunchade jag med min pojkvän på Donken wehoo. Var även på stan och småshoppade lite innan skolan. Letade efter en ny vanlig handväska (skolväska) men hittade ingen, fick i allafall med mig en svart kofta och en marinblå långärmad "stickad" tröja.
Nu börjar Halv 8 hos mig, haha. Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0