Winners bet high

Hemma nu från en lång och rolig dag! Efter skolan käkade jag och Marri en sen (och ack så värd) lunch på Grillen! Vid 16 avgick Kungholmens "tåg" mot Södra Latin, det är lika kul varje gång. Väl framme på Södra blev det dock massa bråk (slagsmål?), vattenballonger, bengaler osv och jag fick en del av en mjölballong på mig :( Kl 17 började Läroverksfejden, deltävling estetik - musik, dans och teater. Kungsholmen vann dansen och kom 2a i själva deltävlingen! Alla dansnummer var så sjukt bra och det bara kliade i benen av att vilja dansa... Vill kanske börja på dansen igen, det är ju fan det bästa som finns men har inte tid :(:( Det var så iaf sjukt kul och fa-an vad jag har ont i halsen och huvudet nu efter allt skrik.. Kungsholmen har som vanligt bästa klacken någonsin.  Nu är jag i allafall hemma och är helt slut men måste typ plugga.. Skriver senare! Puss
Haha fullis-bild hos Jonas i fredags..

Kommentarer
Postat av: bebebebeb

meeh ofta du var där. skulle vara med i kören på våran låt men orkade inte haha lol. var södra bra på musiken?

2012-04-18 @ 21:45:03
Postat av: cissw

jaaa såklart, letade efter dig bajs :(:( men vaaa... jaaa (ni vann den såklart) lite flummig men hon som sjöng var ju cp-bra!!

2012-04-18 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0