You were fucked up by the blame

Skitkul kväll igår! Började med 22-årsfirande hos Jonas, mycket trevligt :) Vid midnatt började vi dra oss till en "fest" på Odengatan. Vi käkade som tur var på Donken påvägen dit, väääärt! "Festen" var jävligt seg (sjuuuuk lägenhet i allafall) så tog en taxi hem vid 2. Nu är jag vaken och jättesliten konstigt nog, jag blir ju aldrig bakis... Men nu har jag ont i huvudet (har haft det sen slutet av kvällen igår) och lite illamående och allmänt seg/trött. Och ska ju typ kröka ikväll igen, får se hur fan det blir med det...
Två fyllebilder från hos Jonas igår
Kul att vakna upp till detta... Fast i och för sig rätt mysigt för mig som ska ligga inne hela dagen.

Kommentarer
Postat av: xD xDD

http://youtu.be/699r3i24anw



hallååå kolla på andra också haha



2012-04-14 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0