Shades of moonlight

Chillskoldag idag. Skulle egentligen börja efter lunch men hade engelskanationella kl 10 som gick bra tror jag! Efter det var det lång lunch så jag och Niklas gick och käkade en värd lunch på Donken. Hade italienskaprov sista lektionen som gick awesome, vet att jag fick alla rätt :)) Efter skolan åkte jag iaf till stan för att byta en tröja men hittade inget fint :/ Sen dess har jag varit hemma och inte gjort särskilt mycket. Imorgon ska jag egentligen vara ledig hela dagen, men våra lärare har lagt in två extra lektioner weeii :D:D Hörs senare, possposs
Hade på mig en ny tröja från Abercrombie & Fitch idag, sköööönt att vara lite "lodis" i skolan bland alla brats och esteter mehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0