Love

Dagen till ära (igår) så tänkte jag skriva en liten text om hur jag och William träffades och lärde känna varandra osv.
Vi gick faktiskt på samma dagis när vi var små, och vi bodde jättenära varandra, men vi "kände" inte varandra då. I 4an började vi på samma skola, Adolf Fredriks musikklasser, jag gick i D och han i E. I 7an så började vi prata lite på playahead (lol) och båda var super-fjortisar hehe. Vi började hänga en del på rasterna och ibland på fritiden. Vi började flirta ganska mycket, och jag fick en ganska stor fjortis-crush mehe. Jag minns när vi hade snöbollskrig i stan, och en kväll när jag och min kompis Athena åkte till William och hans kompis Kalle mitt i natten och satt i hans källare och rökte vattenpipa. Då tog jag en smygbild på William när han inte såg som jag fortfarande har kvar haha! Vi haffade faktiskt någon gång också. I 8an blev jag dock tillsammans med hans bästa kompis Pim, och William fick också flickvän. Vi fortsatte hänga men inte på samma sätt såklart. Jag minns att vi brukade ses på söndagskvällarna och smygröka eftersom att vi fortfarande bodde nära varandra. I 9an och 1an hängde vi mindre och mindre och tillslut sågs vi in princip bara när vi gick på Bajenmatcherna tillsammans, men jag hade helt ärligt alltid en liten fling på honom. På julavslutningen i 1an fick jag ett samtal av honom, och han frågade om jag ville ta en fika i stan. Två dagar innan hade jag gått ur mitt första "seriösa" förhållande och han hade också massa problem i sitt förhållande. Vi tog alltså en fika och pratade ut och stöttade varandra lite. 2 dagar senare gjorde han och hans flickvän slut, och jag var där och stöttade honom osv. Vi hängde rätt mycket det jullovet, och kysstes första gången på juldagen. Och massa på 12-slaget mehe. Vi hängde mer och mer hela januari, fabruari, mars och den 2 april blev vi "ett par".

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Madde

Cissan jag seriöst dör! Har aldrig tänkt på eran historia innan trots att jag varit med hela tiden (bortsätt från dagis mehe) men på riktigt det är som en dålig kärleksfilm som man redan vet slutet på innan den ens börjat = för mycket kärlek som inte händer i vardagen helt enkelt... Är så glad för eran skull !! Puss på er ! Ni är för söta!!

2012-04-03 @ 17:44:32
URL: http://madifoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åååhh vad söt du är!! Hur kunde du ha glömt det, haha?? Du var ju med hela 8an :D Jag och william smsade ju från din mobil för att jag inte hade comviq haha!! Och alla gånger vi krökade med dom i tallis vid dagiset osv? Och när vi hängde med lill-calle? Mehe :D

2012-04-03 @ 18:47:39
URL: http://ciss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0