26 april

Hey friends. Har haft en lång dag idag och därmed ingen uppdatering. Började skolan kl 11 med körsångsredovisning, vilket innebär att vi blir filmade när vi står och sjunger i små grupper, för att sen bli betygsatta på t.ex hålling, artikulation, ensamble osv- Alltså mycket hemskt. Efter det hade vi i allafall 3 timmars hål, så jag åkte hem och åt lunch och försökte plugga lite matte. Sen åkte jag i allafall tillbaka till skolan för att ha matteprov. Det var hur svårt som helst, men tror faktiskt att det gick bra!! Var klar med provet kl 5 och då var det bara att springa till körrepet inför konsert imorgon.. Efter repet åkte jag direkt till söder för att möta upp Madde. Vi käkade varsin cheeseburgare till middag innan vi drog till Södra Latin på deras egna Melodifestival. Alla nummer var så jävla bra!! Vi passade även på att hänga lite med våran korv Bea<3 Deras nummer vann tyvärr inte, men dom var verkligen grymma. Kom iaf hem vid 10 och nu ligger jag nydyschad och trött i sängen. Skriver mer imorgon! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0