1 april

Blev myskväll hos William igår. Dom hade gäster där, det var Earth Hour och killarna hade fifa-turnering! Nu är jag hemma och idag är det 1 april. Mitt första aprilskämt gick verkligen hem kan man väl säga hehhhe. Ringde mamma och "grät" och berättade att jag var gravid. Hon var helt tyst och viskade bara "ojdå". Efter ca 20 sekunder sa jag att jag skämtade och då började hon gråta och blev skitarg och sa att man inte kan skämta om sånt, och att hon hade jätteont i magen och var helt blek, hahaha.. Hon blev förstås inte arg på riktigt :) Förlåt mami mehe <3 Efter sa hon iaf att hon är ännu mer övertygad om att jag måste söka till Dramaten lol..
Idag måste jag storstäda mitt rum eftersom att vi har visning på huset i eftermiddag igen. Hörs senare! Pöss
Juste glömde säga att jag tonade håret hemma i fredags, blev bara lite mörkare (som jag ville) eftersom att färgen från förra gången hade gått ut lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

assnyggt!

2012-04-01 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0