You smile, I smile

Förlåt för dålig uppdatering mina fina läsare, har haft rätt fullt upp! Igår var det skola som vanligt, när jag slutade åkte jag och mötte upp William och vi åkte hem till honom och myste lite. Sen åkte vi till orten och uträttade ett ärende. Sen åkte jag hem och käkade middag och fixade mig lite. Käkade middag på pizzerian med mina favoriter Bea och Madde, så mys! Sen gick vi tre hem till mig och hade tjejkväll med vin och tända ljus. Efter någon timma kom även William och Hannes men dom fick sitta i köket mehe. Sov hemma hos mig med William.
Idag har jag redan varit och simmat med mami, och sen åkte vi även till Ica och köpte massa godis och frukt och grejer. Så nu är jag redo inför en riktig pluggdag, trots stålande solsken :/... Jaja, önska mig lycka till! Skriver senare, puss!
Söt bild från Jontes landställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0