You are the light that makes my darkness disappear

Hurtisen själv var ute på en timmas powerwalk! Joggade i början och i slutet men det är inte min grej.. Gick i allafall suuperfort och svettades som fan så det måste ju ha gjort någon nytta!
Jag har fortfarande mitt mål att ha min drömkropp v 44 då jag antagligen ska till Egypten. Då ska jag inte ha något på kroppen att klaga på. Vill verkligen förbättra mitt självförtroende och detta känns som en prima början :D Men mitt självförtroende har blivit så mycket bättre dom senaste månaderna sedan jag träffade William osv. Men som sagt kan jag inte sitta och klaga på mitt utseende utan att göra något åt saken mehe. Imorgon har jag både gympa i skolan och ska gymma efter skolan (tror jag). Nu blir det duschen och sen måste jag försöka plugga.. Hoppas ni har en fin kväll!
lökig_brud_94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0