Sunset concrete jungel where dreams are made of

Blir jätteupprörd. En Sveridedemokrat i min skola (som även har startat en SD-organisation på skolan) har lagt ut en film på youtube som kan orsaka att min samhällslärare (min relogion- och historialärare också) kan få sparken. Tänker inte nämna namnet på killen, men han har lagt ut en film när han ställer massa provocerande frågor angående att det inte finns några liknelser mellan Sverigedemokraterna och Ku Klux Klan, KKK. Killen filmade i smyg med mobilen och min lärare kunde inte ha svarat på frågorna på något annat sätt. Vad han än hade sagt hade ju någon blivit upprörd, och han sa ingenting som inte stämmer. Sverigedemokraten kände sig i allafall tydligen kränkt, och la ut det på Youtube. Nu har Jimmy Åkesson hittat den, och lagt ut den på sin Twitter. Han ska tydligen anmäla våran lärare, och det gör min förbannad då han inte gjorde ett skit fel. Blir faktiskt arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0