Since the day i found you

Hemma nu från en riktigt keff match mot Sundsvall. Vi ledde med 1-0 i halvlek och torskade med 3-1. Stod i allafall i klacken med William, Rasmus och 2 till, och det var lika nice som vanligt! Känns bara så tråkigt, eftersom jag var uppväxt i en riktig bajenfamilj, och gick på matchen innan jag ens kunde gå eller prata. Jag är trogen bajare och kommer inte svika dom, men jag såg fram emot att själv få vara bajenmorsa och ta med mina barn med bajenkläder och sitta på familjeläktaren. Och som det ser ut nu kommer bajen knappt finnas kvar när jag blir vuxen. Så synd att något som man har stått för så länge ska försvinna, och jag tänker aldrig bli gnagare eller djurgårdare :( men skäms faktiskt över bajen när som sinkar oss så hårt och inte ens tackar fansen efter matchen...

Efter matchen åkte i allafall jag och älsklingen hem till honom och hämtade sovgrejer och nu är vi hemma hos mig och har duschat och ska kolla gg och sen sussa. Imorgon har jag idrottsdag, skriver mer då :) hoppas ni har en fin kväll! Pussssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0