Prove me i'm worth it

Hemma efter ännu en lång dag i skolan. Jag och tjejerna käkade dock på Grillen så det var ju nice! Och det var 22 grader och strålande sol hela dagen. Efter skolan satt jag och Marri kvar och pluggade lite matte och kom hem för en timma sen och då funkade inte internet. Så såg ett GG-avsnitt, dog lite.... Nu ska jag käka middag när som helst och ikväll blir det mera plugg!
Imorgon är det fredag och jag har konstigt nog inga planer (typ). Det är första helgen på flera veckor som jag inte har något helt bestämt. Vet bara att jag kanske skulle fika med finaste Nicole imorgon, och plugga på Stadsbiblioteket med Sarah på lördag och halvårs-dag med älsklingen på söndag. Får se vad som händer på kvällarna, skulle i allafall hooka med grabbarna i orten någon kväll! Skriver senare, pussi
Gammal bild på Nicole, mig och William mehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0