Our own love story

Godmorgooon pluttisar. Om en halvtimma bär det av till skolan med gympa första.. Är inte jättepepp på att åka till skolan varje onsdagmorgon med grympakläder på tuben.. Jaja, vad gör man inte för att slippa åka 20 min tidigare och byta om i skolan?..
Min hjärnas automatiska väckarklocka börjar skrämma mig lite, jag vaknar varje varje morgon efter exakt 8 timmar. Inte 5 min senare eller tidigare. Som igår tillexempel, jag somnade 23.15 istället för 00.15 och då vaknade jag imorse 7.15 prick, fast jag inte skulle gå upp förens en timma senare.. På helgerna kan jag (oftast) somna om men på vardagar känner jag att det är lite onödigt. Det är skönt om jag har glömt att ställa alarm men annars är det lite jobbigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0