One step at a time

Var ute och träffade Affe och Jesper ett tag och mötte även Max! Sedan dess har jag pluggat i typ 3 timmar, och det går rätt bra! Köpte som sagt en stor godispåse och massa frukttärningar! Tog en pause nu och var ute med hunden i det fina vädret men måste snart börja plugga lite igen! Det går inte lika bra när man får sms och Wordfeud hela tiden men eftersom att jag lyssnar på musik måste jag ha mobilen... Jaja, om 2 timmar kommer älsklingen hit och ska käka middag här, och sen sover vi här. Men får se lite vad som händer ikväll! Kanske chillkväll med William, Felix, Jonte och Max? Skriver senare, pussi<3

En bild som Madde tog igår hos mig på tjejkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0