Life is what you make it

Är helt sluuut efter denna springa-runt dag så har ont i hela kroppen och jättetrött i benen... Började i allafall med vanlig skola för förmiddagen. Sen efter lunch samlades hela skolan på skolgården för att tåga till Rålis och ha den årliga karnevalen! Jag skulle som sagt föreställa stereotypen av en sam/sam:are på våran skola. "Bromma", brat, överklass och märkeskläder dvs. Karnevalen var i allafall superrolig.
Efter skolan sprang jag och Marri och fixade lite ärenden på Kungsholmen. Efter det åkte jag till Söder och mötte upp William och Rasmus och uträttade ett annat ärende :) Har sprungit runt med en vanlig väska, en stor bag och 3 påsar med dricksglas i, hur tungt som helst. Nu är jag i allafall hemma, och om en timma ska jag möta upp William för middag ute och sen film, vi har ju 5 månader idag. Grattis till oss :D
Nu ska jag fixa och packa lite osv. Skriver senare :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0