Let nothing stand in your way

William fick ligga kvar i min säng och sova två timmar till när jag sprang iväg imorse, alltid lika jobbigt att säga hejdå :( Vi hade i allafall kort idrottsdag idag, förra veckan fick vi välja mellan massa olika aktiviterer, vad vi ville göra. Jag och brudarna körde dans mellan 9-10 och aerobics mellan 10-11, riktigt kul! Jag dansade i många år förut men slutade för typ 1,5 (tror jag?) år sen, så det var super att få dansa lite igen! Vi körde en dancehall koreografi och en street, superkult. Nu är jag hemma och pluggar för full rulle... Ska försöka få allting gjort på någon timma så jag kan göra något kult senare. Hoppas ni har en bra dag :) Skriver sen, puss<3
bjuder på en lökbild<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0