I found love

Nu är jag hemma efter typ världens mest ovärda dag i skolan haha. Jag skulle börja 13.30 för att ha två lektioner. För det första var jag 1 timma tidig till skolan eftersom att jag sov hos William och började tidigare. Inte nog med det, när jag kliver av tuben i Fridhemsplan och ska gå till skolan börjar det SPÖregna. Överdriver inte när jag säger att det var som en dusch från himlen. Så jag (och 9542054i5 andra) står och tar skydd under tak vid tuben och väntar på att det ska avta, medans det bara börjar regna mer och mer och jag inser att jag måste försöka ta mig till skolan.
När jag kommer fram är jag helt helt genomblöt, alltså inte en ända torr fläck. Det rinner typ floder (nej, men det kändes så) från mitt hår, mitt ansikte och mina kläder. Träffar Wille och Niklas och alla som säger att ingen på skolan har lektioner idag, pga karnevalplanering. Hahahah hata mitt liv, hade kunnat sova hela dagen. Dessutom är jag ju fortfarande sjuk och det blev ju inte direkt bättre av att springa runt i en utomhusdusch med kläder. Kunde liksom krama ur litervis (nja) vatten ur mina strumpor när jag kom fram.
Efter allt åkte i allafall jag och Cigge och gjorde lite ärenden på stan. Och nu är jag ensam hemma i 2 timmar till, sköönt. Hoppas ni har fått en lite mer värd dag är mig mehe. Puss<3 jättelångt onödigt inlägg om min onödiga dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0