I dig såg jag ljuset

Sorry igen för dålig uppdatering... Men dagen har i allafall bestått av en misslyckad shopping. Jag vet inte om det beror på att jag har blivit mer kräsen eller höstens mode men jag letar efter saker att köpa men hittar ingentiiing. Vi var först i Täby för att shoppa på Hollister, och jag har ju dött på kläderna på deras hemsida så hade jättehöga förväntningar men hittade ingenting. Gick runt i 90529054 affärer till och hittade inget. Så jag bröt ihop och började gråta, så vi käkade på donken och sen åkte vi vidare till Nacka forum (min favorit) men hittar inte ett enda skit där heller. Så bryter ihop igen. Då åkte vi till Farsta Centrum och köpte bara ett bar G-star jeans. Så lite nice var det ju, men ändååååååå.  Däckade när vi kom hem och blev väckt till middagen.
Nu åkte jag lite spontant hem till älsklingen och ska sova här ikväll, känner att jag behöver det efter idag.. Nu kommer han tillbaka från duschen! Bloggar nog senare, pussssi!
Bild på oss från i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0