I came to bring the pain, hardcore from the brain

Waazzaaaaaap? William här, C pluggar just nu (ja jag kallar henne C precis som jag gör med mina kompisar för att jag är så lat och sölafjlncjxkes)... Iallafall, det var meningen att vi skulle plugga tillsammans men jag är helt värdelös på matte och hon skulle hjälpa mig men hon hade för mycket själv så det slutade med att jag ligger här i sängen och gästbloggar och hon märker inget, feel's pretty gay but whatevs. 

Jag heter iallafall William och har aldrig bloggat förut och är Cecilias pojkvän sen 5 månader tillbaka. Är snart 17 år och bajsar på fiskar ibland. Tycker om att måla och att lira fotboll, Orginellt va? Vet inte vad jag ska skriva mer men låter nog C ha sitt bloggande ifred för framtiden, eller?         I'm out, PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0