Every soul needs a savior

Älskar att vakna och titta ut genom fönstret och se att det regnar idag igen. Igår hade jag på mig mina Hunters och sen efter lunch blev det strålande sol i allafall. Vågar man ha converse idag eller? Bajs jgköadlg. Efter skolan ska vi i allafall först på mattestugan i 1 timma, och sen gymma.

Har även gympa första lektionen, vilket betyder att jag måste åka hela vägen till skolan i träningskläder. Och detssutom kan jag inte andas i min sport-bh. Hata livet<3 Sen ikväll ska jag i allafall sova hos William, som vanligt på onsdagar. Har inte träffat honom sen i söndags, och vi har ju vart med varandra varje dag sen jag kom hem från USA typ mehe. Hoppas ni får en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0